Viikko sitten Valmetista katosi veto noin puolen tunnin ajon jälkeen, ei ottanut kierroksia ja oli vähällä sammua. Luulin ongelman johtuvan tyhjästä tankista ja kun kävin hakemassa lisää polttoainetta ja täytin tankin, ongelma katosi. Ilmeisesti ongelmaa ei jäähtyneessä moottorissa esiintynyt.
Tänään kävi samoin, alkoi tehojen häviämisellä ja röpötyksellä. Tuli heti mieleen reilun vuoden takainen polttoainesuodattimen vaihto ja järjestelmän ilmaus, jota on käsitelty tässä postauksessa
https://terapiatraktori.dognet.fi/2021/11/valmet-305-polttoainesuodattimen.html
Tälläkin kertaa tuntui auttavan suodattimen banjon molemmisten kupariprikkojen vaihto uuteen.
Melko outoa, että tuohon olisi tullut ilmavuoto, koska liitosta ei ole avattu edellisen prikkojen vaihdon jälkeen. Pitäisiköhän tuo liitin vaihtaa?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti