565:ssa haukuttiin öljypohja, joka tuppasi vanhemmiten hieman stigmoimaan.
Haistaahan ne koirat huumeita, rahaa tai vaikka syövänkin.
Oma ratti avataan 24mm hylsyllä. Se ei ole tiukassa, koska kartio on suora ja mutteri pitää sen vain paikoillaan. Rattiakselin halkaisija on 20mm, sivuilla on viisteet. |
Uusi ohjauspyörä on uretaanin tapaista muovivalua ja hyvin tukevan oloinen |
Kartio alta |
Tästä veistelemään sovitetta, 25mm putki 2 mm seinämällä |
Tässä ollaan jo lähellä |
Kokovertailu |
Soitinasennusta hieman aloittelin aiemmassa postauksessa.
Nyt, kun takalasi avautuu ulospäin, voi lasin eteen toteuttaa kaiutinkotelon, johon voi asentaa 165mm kaiuttimet. Kotelon pulttaan hytin suvu- ja takapalkkiin.
Radion halusin kuljettajan etupuolelle, jotta sitä olisi helpompi säädellä/käsitellä.
Kesällä valmistamani yksiosainen takalasi ei ollut vielä ihan valmiss, apparin istuimen ja lasin väliin jä noin 8cm rako, koska alunperin lasi on sisäpuolella, nyt ulkopuolella hyttiä.
Varastosta löytyi ovikatyoksen tippalistaksi tarkoitettu alumiiniprofiili, jossa oli sopiva kaarevuus ja hahlo valmiina. Lyhensin sopivaan mittaan ja liimasin/niittasin 3 mm polykarbonaattisoiron listaan kiinni.
Profiili sopi kuin valettu lasin kehykseen ja niittasin sen kiinni. Polykarbonaatin reunaan olisi löytynyt kuminen u-nauha, mutta tässä vaiheessa katsoin sen tarpeettomaksi.